poniedziałek, 23 czerwca 2014

Polska #152 Rakowi wspak




Wczoraj, 22 czerwca odbył się pierwszy w Łodzi bieg charytatywny "Rak. To się leczy". Dla mnie zakończył się niespodziewanym sukcesem indywidualnym. Zająłem trzecie miejsce w kategorii mężczyźni w wieku 20-29 lat. Podium wywalczyłem w samej końcówce. Na jakieś 60 metrów przed metą wyprzedził mnie jeden z rywali, jak się potem okaząło z tej samej kategorii wiekwoej. Pozwoliłem mu przez 0 metrów biec przede mną, a póxniej dopaliłem 'nitro' i nie dałem mu szans na mecie.

Sam bieg okazał się dosyć nieoczekiwanie bardzo ciekawą pozycją wśród bogatego kalendarza imprez biegowych w Łodzi i okolicy. Zorganziowany perfekcyjnie, z ciekawą trasą łaczącą tereny Parku Baden-Powella i 3-go Maja, z atrakcyjnym pakietem startowym i ciekawą otoczką pikniku medycznego. Po biegu miałem okazję zrobic sobie EKG, zmierzyć ciśneinie tętnicze i porozmawiać z kardiologiem. Był również koncert Juana Carlosa Cano, zwycięzcy ostatniej edycji "The Voice of Poland". Podaję za organziatorami, dla mnie to był artysta anonimowy. Koncert całkiem fajny.

Promwoanie zdrowego stylu życia wielu osobom koajrzy się z nudnym, oklepanem tematem. Wydaje mi się, że dzięki takim wydarzeniom, jak biegu charytatywne połaczone z konsultacjami z lekarzami to doskonały sposób na zachęcenie ludzi do dbania o swoje zdrowie. Aktywnośc fizyczna ma bowiem działąnie peljotyropowe na nasz organizm i pzowala odwracać negatywne skutki błędów nietetycznych, nałogów, obecności wielu sytuacji stresowych w nasyzm życiu.








0 comments:

Prześlij komentarz