czwartek, 27 czerwca 2013

Rumunia #1 Mury uczelni opuszczone



Pocztówka przedstawia bardzo urokliwe mury Uniwersytetu Medycznego i Farmaceutycznego w Tigru, w Rumunii. Jak na pierwszą kartkę z nowego państwa Rumunia zalicza dosyć nietypowy debiut. Aczkolwiek niezwykle pozytywny.

Dziś właśnie 'opuszczam mury' mojej uczelni. W cudzysłowie, ponieważ Uniwersytet Medyczny jest rozproszony po całej Łodzi. Poza tym z wiadomych względów studenci kształcą się we wszystkich najciekawszych szpitalach, przychodniach itp. A mury podobne do tych ze zdjęcia, z którymi mógłbym sie zidentyfikować? Plac Hallera przychodzi na myśl.

Rozliczyłem się z dziekanatem, złożyłem wymagane do uzyskania ograniczonego prawa wykonywania zawodu dokumenty w Okręgowej Izbie Lekarskiej oraz wniosek o staż podyplomowy.
Wyprowadzam się również z akademika.
I z tej okazji wzbogaciłem się nawet o książkę. W kuchni na parterze czekała taka oto karteczka.




Książką się poczęstowałem, rumiankowi podziękowałem. Dołożyłem olej, z którym nie miałem co zrobić, a współlokator postawił 2/3 butelki octu, pozostałego po przecieraniu lodówki. Ciekawe czy ktoś się skusi?





0 comments:

Prześlij komentarz