sobota, 16 kwietnia 2011

Holandia #1 Amsterdam




Od tej kartki wszystko się zaczęło. Dostałem ją od Pauliny z jej wakacyjnego wyjazdu do Holandii. W wieku 22 lat, dostałem swoją pierwszą, adresowaną wyłącznie do mnie kartkę z zagranicy... Trochę późno zacząłem jak widać ale mam teraz już tyle pocztówkowych perełek, że nie pomogę powiedzieć, iż zbyt późno.

Wcześniej pocztówki kojarzyły mi się z turystycznymi multiview, albo tak typowymi dla Polski kartkami wielkanocnymi czy też bożonarodzeniowymi. Z napisem na odwrocie "Serdeczne pozdrowienia z.." Albo "Wesołych i spokojnych świat.." przesyła, życzy XYZ. Bez duszy, bez wyrazu, często brzydkie po prostu.. Takie, które po jakimś czasie wyrzucało się. Teraz też czasem zdarzy mi się dostać kartkę tego typu - ale ich na tym blogu nie będzie. Ma być ciekawy, interesujący. I ma zawierać wyłącznie piękne kartki..

Sam Amsterdam - biorąc pod uwagę popularność pocztówek w Holandii pewnie na tym blogu pojawi się nieraz. Miasto jest stolicą Nederlandów i największym skupiskiem ludności w tym osiem razy mniejszym od Polski kraju.

Na dole zdjęcie z Utrechtu. Mam nadzieje, że autorka się nie pogniewa za upublicznienie na blogu. Ach te rowery. Przypomina mi się cytat z moje prezentacji odnośnie błędów komentatorów sportowych na ustnej maturze z języka polskiego:    "Pedał przy pedale...!!
                                              Cóż za niesamowite widowisko"





0 comments:

Prześlij komentarz