czwartek, 14 kwietnia 2011

Witam

14.04.2011
Dzień, w którym dostałem pierwszą, profesjonalną swapową kartkę z Singapuru od Loh Swee Menga. Ze specjalną naklejką z adresem nadawcy, z pięknymi znaczkami i odręcznym podpisem. Liczba państw azjatyckich w mojej pocztówkowej kolekcji urosła dziś do pięciu, a wszystkich do 25.

Dzień, w którym zakładam bloga. Dokładniej postanawiam go założyć bo na dodawanie pocztówek nie mam obecnie czasu. Na pewno blog ten nie będzie miał charakteru kronikarskiego, archiwizowania wszystkich moich pocztówek. Wręcz przeciwnie, będzie to mniejsza lub większa wystawa tych najbardziej ulubionych. Może zachęci kogoś do zbierania pocztówek i przekona, że może to być pasjonujące zajęcie. Również dla osoby w moim wieku i o moich zainteresowaniach.
Stąd też pomysł na moje małe kolekcje z rodzaju "special wishes"
1. związane z medycyną
2. prezentujące poszczególne stany USA
3. przedstawiające piękne kobiety z danego kraju w charakterystycznym dla danej okolicy otoczeniu (myślę, że ta kolekcja może szczególnie zaskoczyć niektórych)
4. zdjęcia plaży egzotycznych krajów

Dzień, w którym zapisałem się też na egzamin z dermatologi, już za dwa tygodnie.

Dzień, w którym mogę przyznać, że pocztówki mnie wciągnęły na tyle, żeby założyć bloga im poświęconego. Więcej w przyszłości. Co będzie dalej trudno powiedzieć. Zapraszam serdecznie do lektury.




0 comments:

Prześlij komentarz