środa, 21 grudnia 2011

Always laugh when you can. It is cheaper than medicine.



Nic dodać nic ująć.
Kartka którą dzisiaj osobiście wręczył mi portier przywędrowała z Niemiec, w ramach Postcrossingu. Jest to reklamówka z serii City Cards, z edycji GratisPostkarten 2011. Pozostałe kartki z tego cyklu możecie zobaczyć tutaj: klik

Cytat ten jest autorstwa Lorda Byrona. Mamy tu do czynienia z lekka modyfikacją. Oryginał brzmi: "Always laugh when you can. It is cheap medicine" Ta wersja podoba mi sie duzo bardziej, ponieważ odnosi sie do szerszej definicji medycyny.

George Byron to w ogóle był mądry facet. Poniżej kilka wybranych przeze mnie myśli tego angielskiego poety i dramaturga:

--> "Choć kobiety są aniołami, małżeństwo jest piekłem."
--> "Ideałem moim jest kobieta, która byłaby dość mądra na to, by zrozumieć, że trzeba mnie podziwiać, a za mało mądra na to, by pragnąć być przeze mnie podziwianą."
--> "To bardzo miło zobaczyć swoje nazwisko wydrukowane. Nawet kiepska książka jest książką."
--> "Okropne jest to, że nie można ani żyć z kobietami, ani bez nich."
--> "Sądzicie, że gdyby Laura została żoną Petrarki, ten pisałby sonety przez całe życie?"
--> "Lepiej raz przepaść w zaburzone fale
niż żyć – gnijąc po trochu na skale. "

0 comments:

Prześlij komentarz