sobota, 21 kwietnia 2012

Singapur #7 Przed konferencją STNu




Dziś czeka mnie moja pierwsza konferencja STNU, pierwsza konferencja na której prezentowana jest praca, której jestem współautorem. Na szczęście nie muszę sam jej wygłosić - choć zobaczymy jak sytuacja się potoczy. Mam nadzieję, że wstydu moim czytelnikom nie przyniosę.

Na konferencjach STNu stosuje się zasadę 7 minut na prezentację pracy oraz trzy minuty na pytania ze strony komisji i ewentualną dyskusję. Tempo ekspresowe. Tak jak ogólna tendencja XXI wieku, który to wiek zdaje się nakazywać pędzić człowiekowi jak oszalałemu. Doskonale ukazuje to prezentowana pocztówka z Singapuru, którą dostałem od przemiłej 'Kury'. Jest to karetka reklamowa, zachęcająca do wzięcia udziału w Czternastej Edycji Międzynarodowego Festiwalu Krótkich Filmów. Mi bardzo kojarzy się z czekającą mnie konferencją. Jeszcze to hasło: "You have 3 minutes to impress the worl - and time is running out! To prawda - w mniejszym bądź większym stopniu. STNy mają rangę konferencji międzynarodowych, tylko zamiast 3 minut postawiamy liczbę 600 sekund.

A tytuł pracy to: WHICH METHOD OF CONTRACEPTION DOES A WOMAN CHOOSE IN THE 21ST CENTURY? – QUESTIONNAIRE ANALYSIS OF PSYCHOSOCIAL AND HEALTH ASPECTS. Została ona napisana w oparciu o internetową ankietę, o taką. Jeśli któraś z Pań nie miała okazji jej wypełnić to zapraszam - może zrobimy kiedyś resume na większej próbie respondentek? W obecnej pracy wykorzystaliśmy z kolegą 1806 ankiet.




1 comments: