wtorek, 23 kwietnia 2013

Niemcy #13 'Hamburgerowy' postcrossingowy pocztówkotwór



Kartkę tę dostałem w ramach postcrossingu od Niemki, która stwierdziła, że mam bardzo wydumany profil na wspomnianym serwisie i nie może mi wysłać niczego, co bym chciał. Ani pocztówki z 'nurse in fancy dress' ani nawet kartki przedstawiającej budynek szpitalny. Dopisała też, że takie jest życie i muszę do tego przywyknąć.

Tylko że... wysłała mi pocztówkę, która naprawdę mi się podoba i w stu procentach spełnia oczekiwania. Jest to typowe dla Deutschlandii multi view, ale takie z klasą i ładnie skomponowane. Poza tym przedstawia miasto, z którego owa pani jest, wiec jak najbardziej spełnia główną moją prośbę umieszczoną w profilu.

Ale pewna niechęć deo tej kartki pozostała.
Nie wiem, może to niemieckie poczucie humoru, ale zupełnie do mnie nie trafiło.

Dziś Bayern gra z Barceloną, jutro Borussia z Realem. Ciekawe mecze. Kto awansuje do finału Ligi Mistrzów?


1 comments:

  1. Piękna karteczka :)
    Ja ostatni wysłałam 2 (2 tygodnie temu) jedna już dotarła druga krąży w świecie w drodze na Tajwan. Otrzymałam za to 7 kart postcrossingowych. I jak na razie mam chyba 4 więcej otrzymane niż wysłane. Z tym że jednej już minął rok i dwie mam wygasłe.
    Wychodzi jedna więcej otrzymana niż wysłana :P

    OdpowiedzUsuń