piątek, 11 kwietnia 2014

Pakiet startowy Maratonu Dbam o Zdrowie odebrany



Wielki dzień już bardzo blisko.
Dzisiaj zostalem w szpitalu do 14.00 czekając na amputację u jednej z pacjentek, a zaraz po pracy udałem się do Atlas Areny po odbiór pakietu startowego. Poczułem też atmosferę biegowego EXPO.





W skład pakietu startowego wchodzą:
# imienny numer startowy, agrafki
# koszulka techniczna na długi rękaw
# kamizelka odblaskowa z PZU
# gąbka - do zwilżania na trasie w specjalnych basenach z wodą i chłodzenia się w czasie biegu
# bardzo dziwne i niepraktyczne ponczo (to pomarańczowe po prawej stronie)
# dosyć oryginalna tablica od Acardu "Brawo! Biegnij dalej!
# kupon na Pasta Party - makaronowy posiłek w sobotę, w restauracji Meta w Atlas Arenie
# jedno opakowanie Immunoglukanu
# 1 plaster na pęcherze średni Compeed
# 1 ALE Gel Strawberry Banana
# maratońska broszura informacyjna
# worek na ubranie pełniący funkcję reklamówki na pakiet startowy, a w dniu biegu do przechowania rzeczy w depozycie - swoją drogą mój drugi taki worek - identyczny dostałem przed biegiem na 15 kilometrów w czasie Pucharu Maratonu

Zwiedzając skromne EXPO maratońskie do pakietu dołączyłem klika żeli pod prysznic, herbatki ziołowe, kilka ulotek. Można było też zmierzyć sobie ciśnienie tętnicze.



0 comments:

Prześlij komentarz