sobota, 14 stycznia 2012

Anglia #6 Thorough examination.



Jeśli ktoś nie zna English to moje luźne tłumaczenie: "Gruntownie panią zbadałem, pani Ciacho i miło mi powiedzieć, że po pani infekcji ucha nie został żaden ślad."

Dzisiaj bardzo nietypowo. Jest to pierwsza pocztówka prezentowana na moim blogu, której fizycznie nie posiadam. Umówiłem się na wymianę z przemiłą Brytyjką, która zaoferowała mi dwie kartki medyczne do mojej kolekcji. W zamian posłałem swoje i teraz jedne i drugie wędrują gdzieś pomiędzy Wyspami a Polską. Ale mam silne przekonanie, graniczące z pewnością, że ta świetna kartka znajdzie się niedługo w moim posiadaniu.

Wymiany za pośrednictwem facebookowej Grupy Postcrossingowej to naprawdę niesamowita rzecz. Mają tylko jedną wadę - znalazłem sobie na nie niezbyt dobry czas. Egzamin z Chorób Zakaźnych zbliża się coraz większymi krokami, później Chirurgia, a taka wzmożona aktywność na fb i prowadzenie różnych, czasem zupełnie szalonych 'swapów' stanowi bardzo absorbujące zajęcie. Ale cóż poradzić, skoro w ciągu 4 dni  od dołączenia do tej grupy zaproponowano mi ponad 8 kartek medycznych i pocztówki z Trynidadu i Tobago, Filipin, Indonezji, Walii i Węgier. A być może uda się też Bahrajnem, Kolumbią i Kostaryką. Jakby nie patrzeć przybędzie wiele nowych, ciekawych kartek których zamieszczanie na blogu sprawi mi dużą frajdę.

Ale pora wracać do nauki. lekarz musi być przecież dokładny. W czasie nauki jak i w czasie badania pacjenta/tki. Profesja zobowiązuje. Mamy przecież w Polsce coraz bardziej roszczeniowych pacjentów, którzy czekają tylko na najmniejsze odstępstwo od zalecanych norm w postępowaniu lekarza. Ja oczywiście pisząc o tym pod ta kartką żartuje, ale czasem życie lekarza nękanego bezsensownymi pozwami ze strony wiecznie niezadowolonych pacjentów zakrawa o czarny humor.


2 comments:

  1. ech, typowe... faceci, choćby byli najlepszymi doktorami, na widok ładnych cycków świrują ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj pocztówkę dostałem.
    Dopiero, ale ważne, że doszła. I że na żywo wygląda równie dobrze.

    OdpowiedzUsuń