sobota, 19 maja 2012

USA #16 Dead Heads


Dead Heads, Underwood Photo Archives

Kolekcja pocztówek związanych z medycyną to największa ozdoba mojego bloga, toteż dzisiaj z dumą prezentuję kolejny okaz. Dostałem ją od przesympatycznej "Śpiącej", która napisała na odwrocie, że znalazła tą kartkę w swoim pudełku z pocztówkami i stwierdziła, że jeśli komuś się będzie podobać, to tylko mi. Oczywiście miała rację. Czaszki prezentują się bardzo sympatycznie i całkiem pasują do ostanio zdawanego przeze mnie egzaminu z radiologii.

Ciekawe skąd pochodzi zdjęcie tej specyficznej kolekcji. Muzeum otwarte dla oglądających, czy może jakieś zbiory niedostępne dla zwiedzających? Czaszki znalezione w jakimś wspólnym grobowcu,czy zbiór okazów z różnych miejsc, tudzież różnych stron świata? Trudno jest mi to ustalić. Na odwrocie kartki nie ma żadnych dodatkowych informacji.

PS. Dziś Noc Muzeów. Program przygotowany przez łódzkie instytucje zapowiada się naprawdę ciekawie.
http://www.turystyczna.lodz.pl/page/131,dla-dzieci.html?id=1047
http://pdf.noc-muzeow.pl/pdf_2012/2012_Lodz_Noc_Muzeow.pdf
Już nie mogę się doczekać. Dziś tez rozstrzygnięcie konkursu na Najlepszego Pocztówkowego Bloga Roku. Ciekawe kto wygra i ile osób zagłosowało na Przypadki Pocztówkowe.

0 comments:

Prześlij komentarz