czwartek, 14 czerwca 2012

Polska #66 Pocztówka z oficjalnej serii UEFA




Ta niebywale okazale prezentująca się pocztówka przywędrowała do mnie od Beaty. Jak widzicie posiada nawet hologram, poświadczający oryginalność produktu. Niestety powale tez cena tego typu kartek: 4,90 PLN. Strasznie dużo. Ale Euro w Polsce zdarza się raz na milion lat więc może kupie sobie inne z tej serii. Tą dostałem jako niespodziankę i ucieszyła mnie niezmiernie. Całości dopełnił piękny znaczek z serii "Uśmiech Świata".

Za nami już 14 spotkań z 31 jakie zostaną rozegrane podczas mistrzostw. Dzisiejsze starcia Ukrainy z Francją i Anglii ze Szwecją przekroczą więc półmetek imprezy. Jak sami możecie zauważyć moja kolekcja "Euro 2012" urosła już do całkiem znacznym rozmiarów. Dzisiejsza pocztówka to kartka numer 17 zaprezentowana na blogu, a w zanadrzu na tę chwilę mam jeszcze ... 15! Spora część dzięki zamówieniu w sklepie Pani Maryli, a część ukraińską dzięki wymianom z trzema przemiłymi Ukrainkami. Tak więc przede mną jeszcze dużo czerwcowego pisania o Mistrzostwach Europy i prezentowania kolejnych pocztówkowych okazów im poświęconych. Nie narzekam - w końcu to bardzo, ale to bardzo przyjemne zajęcie.

0 comments:

Prześlij komentarz