poniedziałek, 22 października 2012

Łódź - Jesień 2012



W Łodzi od jakiegoś czasu piękna, polska jesień. Dzisiaj od rana, prawie aż do 10.00 utrzymywała się gęsta mgła. Wychodząc z akademika zostałem zaskoczony naprawdę niesamowitym widokiem. Chciałem zrobić zdjęcie, ale nie było czasu. Razem z moim współlokatorem wyszliśmy na zajęcia na tramwaj z małym zapasem. Pomyśłałem sobie, ze zawsze będe mógł zrobić zdjęcie na przystanku. A tu na złość MPK okazało sie punktualna i trzeba było od razu wsiadac do żółto-czerwonego pojazdu. Równiez przy przesiadce na Kościuszki kolejny tramwaj podjechał natychmiast. I z dzisiejszej mgły zostało mi tylko  takie zdjęcie, zrobione po 10.



Swoją drogą, za tym wielkim PRLowskim blokowiskiem na Bałutach znajduje się ciekawy budynek, mieszczący Zakład Medycyny Sądowej, w którym od zeszłego piątku moja grupa ma ćwiczenia. Jutro czeka na nas pierwsza w tym roku sekcja. Może być ciekawie, zważywszy, że na Sędziowską trafiają najciekawsze przypadki, wymagające sekcjonowania: samobójstwa, wypadki samochodowe,  motocyklowe, morderstwa.

Zmieniając klimat: oto parę zdjęć z pięknego sobotniego popołudnia w Parku Matejki oraz Parku 3 Maja. Prawda, że piękne miejsca?









2 comments:

  1. Jesień ładna... kurcze nie wiem co może być ciekawego w sekcjach... Swego czasu pracowałem w sądzie w wydziale karnym i niestety musiałem przeglądać akta... te z wypadków też... najgorsze z wypadków motocyklowych.... brrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Sekcje są bardzo ciekawe i pouczające. Dzisiaj mieliśmy pacjenta znalezionego martwego na klatce schodowej. Od tego zdarzenia minęły prawie 2 tygodnie, sekcje zrobiono z winy prokuratora dopiero teraz. A okazało się, że zmarł na skutek pobicia.

    Sekcje są ciekawe - dlatego, ze lekarz je wykonujący stara sie dociec przyczyny śmierci. A wszystko od drugiej strony, w porównaniu do normalnej pracy klinicysty.

    Oczywiście do pewnego momentu - powyżej pewnej liczby sekcje stają się po prostu żmudnym i nudnym obowiązkiem.

    OdpowiedzUsuń