środa, 27 lipca 2011

Ukraina #1 Czerwone korale



Czerwone korale, czerwone niczym wino 
Korale z polnej jarzębiny 
I łzy dziewczyny i wielkie łzy 

Z miasta płaszcz i korale me 
On pochwalił i rzekł 
Że zemną zatańczyć chce 
Jego dżins i mej bluzki biel 
Zwarły się w tangu wnet 
We włosy miał wtarty żel 

Potem mnie na wycieczkę wziął 
I na wycieczce tej 
Mą bieluśką bluzkę zmiął 
Wszyscy mi zazdrościli tam 
Gdy wróciłam i gdy 
W pomiętej bluzeczce szłam 

Czerwone korale, czerwone niczym wino 
Korale z polnej jarzębiny 
I łzy dziewczyny i wielkie łzy 

Wczoraj też na tych tańcach był 
A we włosach mu żel 
Jak srebrzysty księżyc lśnił 
Tyle że z Kryśką cały czas 
Tańczył a w stronę mą 
Nie spojrzał ni jeden raz 

Z innym zatańczę gdy 
Z tą Kryśką będziesz ty 
A potem czemu nie 
Niech innym bluzkę mnie



0 comments:

Prześlij komentarz