sobota, 9 marca 2013

Singapur #25 Tolerancja

Tydzień singapurski: Odsłona 6

Celebrate Racial Harmony at your workplace this July
*Have a day for everyone to come to work wearing their own ethnic costumes
* Organise a shyaring session on the diffrent cultures in Singapore
* Arrange for a potluck with food from the various cultures


Nie ma chyba pocztówki lepiej obrazującej etniczną różnorodność mieszkańców Singapuru. Została ona wydana przez Ministry of Manpower klik w 100 tysiącach egzemplarzy.

Racial harmony, Respect, Tolerance - to hasła bardzo ważne w każdej dziedzinie życia. Również w medycynie. A że kartka ta niesamowicie przypadła mi do gustu została włączona do kolekcji medycznej. Kojarzy mi się z zajęciami z socjologii, psychologii, czyli tego humanistycznego aspektu studiów medycznych. Z przedmiotów obecnych na szóstym roku najbardziej pasuje do zdrowia publicznego. Racial harmony (zgoda między ludźmi, zgodność) to bardzo ważna część życia.

Racial Harmony Day: klik
Celebrate Racial Harmony Day: klik

2 comments:

  1. Bardzo ciekawy blog! Pozwolę sobie dodać do obserwowanych i na pewno zajrzę tu nie raz. Sama zbieram pocztówki od dziecka, wprawdzie nie mam wielkiej kolekcji, ale stale coś do niej dorzucam ;) Swoją drogą marzy mi się pocztówka z serii Gotochi i wyjazd do Japonii...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Każda reakcja ze strony czytelników bardzo mnie cieszy.
      Mam teraz nawał nauki, ale mimo tego staram się aktualizować bloga w miarę często i nie przynudzać.

      Gotochi są fajne, ale w rozsądnych ilościach.
      Korzystając z postcrossing.com można w miarę łatwo nawiązać kontakt z userami z Japonii i być może umówić się na wymianę Gotochi.

      Ja mam cztery 'powtórki' z tej serii, ale wszystkie są pozapisywane na odwrotach. A wszystkie czyste z tyłu mam tylko w jednym egzemplarzu.

      Usuń